Elogi a la diferència

Benvolgut Ramón,

Escrivim aquestes línies des de l’impacte emocional que suposa sentir notícies del teu nou ingrés hospitalari. Sàpigues, que no per habituats, se’ns escapa res del teu patiment, del de Núria i dels teus fills.

Segur que no et ve de nou, però avui crèiem que era un bon dia per expressar-te la nostra estima, el nostre ànim i el nostre record. Per cert, un record que sempre va associat a la teva vitalitat, al teu gust per la transgressió i a la cerca d’una exclusiva singularitat.

Així, a l’hora de redactar aquestes notes, ens venen al cap glopades de memòria que sistemàticament s’associen a el teu gust contra la “normalitat”, el teu gust en favor d’una  diferència que, malgrat que de vegades reclami parlar de límits, sempre expresses des de la sinceritat, la noblesa i una permanent bonhomia.

Tant es val sortir xop del canal a Venècia, tant es val decidir que a les dotze de la nit és el millor moment per interrompre “l’endocrino” i anar a ballar una estona a Scoocs; que si millor la Índia que el passeig de la Bonanova; que si la Teresa de Calcuta, que si els santorals, que si sopars de solsticis impossibles o, calla!, que ara toca lluir lleialtats borbòniques passades de moda,  tant és, el secret és continuar sent tu, un elogi a la diferència

Be better, be diferent. No sabem si van pensar en tu, però hauria estat fàcil.

Recupera’t i torna ràpid. De tot cor.

La Puaweb

Manel Serrano
Últimas entradas de Manel Serrano (ver todo)

Manel Serrano

Metge i empresari. Quasi jubilat. És un amant de la conversa, l'art, la literatura i la història. Mitòman i hedonista clàssic, embogeix per París, el bon menjar i el bon beure.

8 comentarios en «Elogi a la diferència»

  • el sábado, 5 de diciembre de 2020 a las 9:51 am
    Enlace permanente

    Comparto totalmente el texto. Muchísimos ánimos Ramón y todo mi cariño. Gracias Manel por transmitir tan acertadamente el sentir de muchos.

    Respuesta
  • el sábado, 5 de diciembre de 2020 a las 10:00 am
    Enlace permanente

    Amic Ramón, ens unim a aquest manifest i t’esperem ben aviat.
    Ànims i una abraçada.

    Respuesta
  • el sábado, 5 de diciembre de 2020 a las 10:40 am
    Enlace permanente

    Gracies Manel per posar veu als sentiments i afecte de tots per Ramón. Son extraordinaris la seva valentía i humor devant l’adversitat. Una lliçó per tots.
    Anims Ramón. La força la tens mes que demostrada, campió. Un abraçada.

    Respuesta
  • el sábado, 5 de diciembre de 2020 a las 1:47 pm
    Enlace permanente

    Hola Ramón. Yo también quiero enviarte un abrazo y ánimo. Aunque te he tratado poco, las veces que nos vimos y compartimos alguna charla han sido suficientes para estimarte y percibir que eres, por encima de todo, una muy buena persona, inteligente y sensible; muchas veces se lo he comentado a Cinta. Te deseo que pronto pase esta mala racha y sigas resistiendo con buen ánimo.

    Respuesta
  • el sábado, 5 de diciembre de 2020 a las 2:15 pm
    Enlace permanente

    Un retrat impecable i molt encertat de Ramón, coomparteixo absolutament aquesta imatge que ens mostres.
    Ramón t’ estimem i admirem la teva vitalitat i com t’ enfrontes a les adversitats, ens dones sempres una lliçó de vida.
    Una abraçada i besets per tota la família!

    Respuesta
  • el domingo, 6 de diciembre de 2020 a las 12:47 pm
    Enlace permanente

    Ramón, me uno a todas las palabras de cariño y solidaridad hacia tu persona. Creo que eres un gran luchador que lo último que haría es compadecerse a sí mismo o buscar la compasión de los demás. Contigo en la alegría y en el optimismo. Un abrazo bien fuerte.

    Respuesta
  • el lunes, 7 de diciembre de 2020 a las 8:02 am
    Enlace permanente

    Ramon, te esperamos pronto en este y otros espacios. Creo que Cinta tiene reservado la publicación de tus recientes obras elaboradas mientras vas perdiendo esos kilitos que sobran. Manel ha plasmado nuestros sentimientos de forma excepcional, gracias

    Respuesta
  • el lunes, 7 de diciembre de 2020 a las 12:38 pm
    Enlace permanente

    Ramón, no serías tu sin tus peculiaridades. Estamos todos de acuerdo que tu vitalidad y tu especial manera de ver y entender la vida te están dando esa fuerza que ahora necesitas para superar estos momentos adversos y los que vengan. Tu sigue abstrayéndote con tus pinturas que igual un día valen un pastón. Un abrazo de mil colores.

    Respuesta

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *