Tercer curso de Nuestro Club La Púa Lectora
Benvolguts membres del club Púa Lectora.
Reprenem el calendari del tercer curs Púa Lectora amb el següent calendari:
Nombre | Fecha de presentación | Fecha final |
Lourdes | 24 d’Octubre | 12-13 de Decembre |
Ángels | 13 de Desembre | 6-7 de Febrer |
Marian | 7 de Febrer | 3-4 d’Abril |
Manel | 4 d’Abril | 29-30 de Maig |
Pepe | 30 de Maig | 17-18 de Juliol |
Com veureu, l’espai entre Manel i Pepe s’escurça una setmana per permetre re-incorporar la recomanació d’en Ramón i tenir-la enllestida a final d’estiu de forma exclusiva.
Més qüestions:
Recordeu que el jurat de la segona edició dels nostres premis eren ( i són) en Lluís i la Lourdes. Doncs be, procedirem a facilitar al jurat l’accés exclusiu a les puntuacions d’aquesta segona edició i així identificar als guanyadors de la mateixa. Aquests guanyadors, quedaran sense identificar pel gran públic i ni tan sols ells mateixos coneixeran la seva nominació.
La funció d’en Lluís i Lourdes serà, a més d’identificar a els guanyadors de la segona edició, promoure una juguesca al llarg de l’any lectiu (20-21) que serveixi per nominar el nou jurat del tercer premi.
Aquest tercer i darrer jurat, en el moment oportú, també tindrà accés i coneixement a les puntuacions del curs que comença, i per tant, obligació de conèixer als guanyadors del tercer premi.
El jurat del segon premi (Lluís i Lourdes) i, el futur jurat del tercer, seran els encarregats de portar la gala de lliurament de premis (quan es pugui) de forma conjunta.
Una darrera qüestió:
En un breu termini de temps us comunicarem la nova sistemàtica de transferència dels vostres comentaris dels llibres. No se us escapa que a partir d’aquest curs començarem a utilitzar la web per inserir les observacions que, a la finalització de cadascun dels llibres, fem els membres del club.
Fins aquí. Abraçades i petons virtuals per tots
Manel.
- El colgajo - sábado, 21 de mayo de 2022
- Conchita Montenegro, la muñeca rota (parte 2ª) - sábado, 23 de abril de 2022
- Conchita Montenegro, la muñeca rota (parte 1ª) - sábado, 2 de abril de 2022