Propuesta del primer libro del nuevo curso

Comentario: Como veis, una de las ganadoras del primer curso y consiguiente jurado del segundo, va a inaugurar el tercer curso con una atractiva propuesta que, seguro, nos hará disfrutar pero también reflexionar mucho.
¡Gracias por adelantado Lourdes!

Bon dia Amics acaba el estiu i hem de tornar al plaer de la lectura a la vora de la finestre.

Tenc dos llibres pensants :(només pot esser un)

Un va de una epidemia a una ciutat xinesa, molt adient per els dies/ mesos que estem pasant. Però  quan el vaig llegir amb deixar un regust un poc amarg, de que si ho sabien no varem se capaços de frenar tot el que va succeir.  Es un  fet veridic, tot i que esta be, amb va resulta una mica angoixos, es diu  El sueño de la Aldea Ding  de Yan Lianke per si algu esta interesat.

Ara os comemtaré el que vaig a proposar:

Un niño afortunado de Thomas Buergenthal

Para descargar clikar en la imagen

He cregut mes convenient aquest  llibre . El vaig llegir fa uns anys,   hem va agradar tant que si no el heu llegit, esper que ara ho feu(es obligatori per la Púa lectora) i os agradi.

Succeix  al camp de Auschwitz i  encara que puguir semble que per el lloc i la historia es trist, des  de el punt de vista que esta escrit fa que sigui una historia  bonica.

Be esper que os agradi hi ho disfruteu,  despres ja farem els comentaris.

I quan el coronavirus  que pareix que ens esta castigant , ens permeti podrem  quedar a Mallorca.

Queda pendent i amb moltes ganes de abraçar-vos

Lourdes.

Maite
Últimas entradas de Maite (ver todo)

Maite

Soy médico forense y una loca de la novela negra con poca truculencia en las muertes y mucha complejidad psicológica. De todas formas leo de todo y me encantan también las películas de cualquier género y los cantautores.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *