Cercant l’Art VII (abril).

Print Friendly, PDF & Email

Hem pensat que pot ser interesant presentar cada primer dissabte de mes una obra d’art i endivinar el títol, l’autor, l’època, el moviment artistic, on es pot visitar, etc.

Fins l’últim dissabte de mes podreu anar enviant els resultats al formulari que s’adjunta.

Qui mes vegades sigui el primer en reconéixer-ho tendrá un regal al final del any. Quin regal?…Un llibre, per descomptat. Un llibre firmat per tots. Tot i que es un bon regal i es pressuposa desitjat per tots, la cerca ens permetrà descobrir o recordar obres d’art que existeixen per a que nosaltres les gaudim i envoltar-nos de bellesa.

El darrer dissabte de cada mes es donarà la solución i un comentari de l’obra presentada.

AQUEST MES VISITEM UN MUSEU.

ANIMS I A PARTICIPAR!!!

0311 3
0311 9
0311 12
0311 16
Quadre exhibit al Museu

Cinta
Últimas entradas de Cinta (ver todo)

Cinta

Neuròloga amb desig de gaudir i d'aprendre amb i dels amics.

4 comentarios en «Cercant l’Art VII (abril).»

  • el sábado, 10 de abril de 2021 a las 10:27 am
    Enlace permanente

    Benvolguda Cinta,
    Ni idea de quin és el nom del quadre ni el museu que l’allotja. Per la frondositat de l’entorn i les escultures a l’aire lliure, jo diria que és una instal·lació centre-europea. El quadre, tampoc sé de qui és, però sembla clar que és impressionista i qui més em sona seria Pisarro. A veure.

    Respuesta
  • el sábado, 10 de abril de 2021 a las 12:05 pm
    Enlace permanente

    Amiga Cinta, sempre serà molt difícil, per no dir impossible conèixer el títol d’una obra , el seu autor i el lloc on es troba exposada.
    Tant sols tenen aquesta postetat els pocs elegits, els grans entesos en la matèria: artistes, marxants d’art, crítics, etc.
    Jo mateix em veig incapaç de saber-ho, però amant d’aquest apartat, entre altres matèries de la cultura, guiat per les teves preguntes i admirant una estona l’obra, crec que hem de ser capaços i així ho faig, de fer una recerca ben orientada del que ens mostres, per en una agradable estona de “ passeig bibliotecari” per Internet, trobar-la, admirar-la i instruir-te.
    Aquesta d’avui, no és la seva importància lo que la exalta, és la tècnica amb la que ha estat realitzada, és la bellesa en la distància, en la llunyania d’apreciar-la com una aparició màgica a la retina i sobre tot, en l’entorn on està ubicada i al mateix temps acompanyada.
    Gràcies als creadors “filantròpics” d’aquest entorn, als genis creadors de les obres que s’exposen i a tú, avui, per transportar-nos a aquest indret, el qual un dia el vaig acaronar, sense acabar de visitar-lo i abraçar-lo.
    El tinc agendat.
    Una abraçada.

    Respuesta
  • el domingo, 11 de abril de 2021 a las 10:32 pm
    Enlace permanente

    Bueno Cinta, ya tienes un fiel seguidor en mi persona. Ayer por la mañana me pasé un ratito “investigando”…, hasta que encontré las respuestas….., jeje…
    Gracias por tu concurso. Un abrazo

    Respuesta
  • el lunes, 12 de abril de 2021 a las 11:26 pm
    Enlace permanente

    La verdad es que me has descubierto a un pintor fascinante. Me ha encantado…suponiendo que haya acertado.
    Un beso enorme

    Respuesta

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *